Loading...

Software

Software

Unity

(Dit is de game-engine waar ik mijn spel zal mee ontwikkelen)

Software

Blender

(Op dit programma zal ik mijn 3D models,animaties en effecten maken)

Dataflow



Klik hier voor de dataflow

Flowchart



Klik hier voor de flowchart

Over deze flowchart

· PlayerMechanics: Behandelt alle SpelerInvoer en het mogelijks verliezen van levens.

· BossScript: Behandelt de aanvallen die de baas zal gebruiken en hoeveel levens de baas heeft.

· MouseMovements: Behandelt de beweging van het lichaam als de muis wordt bewogen.

· HeadMovements: Behandelt de bewegingen van het hoofd van het karakter met als limieten dat het niet verder dan -45* en 45* rond de Y-as kan draaien.

· AttackScript: Behandelt het vergroten en verplaatsen van de lasers (of andere aanvallen).

· WarningScript: Behandelt de warning die de speler krijgt voor een laser wordt afgevuurd.

· PlayerGUI: Behandelt het grafische interface voor de speler, zoals hun health bar.